تعریف واژگان: ۱_ NCOA منتسب و متعلق به وبسایت شهرطراحی است که به عنوان نام اختصاری به کار می رود. ۲_وبسایت NCOA.ir : وبسایت با آدرس www.NCOA.ir که زیرساخت آنلاین جهت ایجاد امکان رهگیری گواهی های حضور چاپ و طراحی شده می باشد، نقش طراحی و چاپ را دارد ۳_مدیر مرکز آموزش : فردی است که به عنوان ریاست مرکز آموزشی مجوزات لازم را از مراجع ذی صلاح دریافت کرده و برگزار کننده دوره های مهارتی و آموزشی می باشد و بطور مستقیم یا غیرمستقیم درخواست طراحی و چاپ گواهی حضور دارای کدرهگیری برای شرکت کنندگان در ایونت ها و دوره ها و… خود را می دهد. ۴_گواهینامه ها (سرتیفیکیت) : کاغذی پرینت شده که برروی آن مشخصات برگزار کننده، مشخصات فرد حاضر، مشخصات ایونت یا… در آن آمده است و فاقد هرگونه ارزش قانونی می باشد. ۵_کد ریجستر (رهگیری) : برروی هر گواهی حضور یک کد منحصر به فرد درج می شود که با استفاده از آن کد میتوان در سایت تصویر گواهی حضور چاپ شده را مشاهده کرد. ۶_فرایند طراحی و چاپ (فرایند ثبت و صدور) : به فرایند دریافت سفارش، چاپ آن پس از تایید طرف دوم و فعال سازی کد رهگیری فرایند طراحی و چاپ (فرایند ثبت و صدور) می گویند. ۷_قرارداد : به مجموعه شرایط توافق شده بصورت الکترونیکی یا مکتوب فی مابین طرفین اطلاق می شود که مطابق آن شرایط لازم برای طراحی و چاپ و فعالسازی استعلام توسط یک طرف برای مرکز آموزش طرف دیگر فراهم شده است و برای طرفین لازم الاجراست. ۸_فرایند انعقاد قرارداد : به فرایند الکترونیکی و آنلاین انجام توافق بین وبسایت و مدیر مرکز آموزشی گفته می شود و تابع قانون تجارت الکترونیک مصوب سال ۱۳۸۲ می باشد. ۹_مبلغ قرارداد (حق الزحمه) : مبلغی که توسط ما بابت تآمین کاغذ، طراحی، چاپ، طلق پرسی و کلیه ی هزینه های دیگر از مدیر مرکز آموزش (طرف دوم) دریافت می گردد. ۱۰_ابلاغیه ها : موارد اجرایی هستند که در طول مدت همکاری از طریق ایمیل یا پیام رسان ها از سمت مجموعه طراحی و چاپ (وبسایت) بصورت الکترونیکی به مدیر مرکز آموزشی (طرف دوم) ابلاغ خواهد شد و جزء لاینفک قرارداد بوده و اجرای آن برای مشتری لازم الاجراست. ۱۱_گواهی حضور : افراد حاضر در یک رویداد از برگزار کننده انتظار دارند مدرکی دال بر اینکه در آن رویداد حاضر بوده اند داشته باشند، گواهی حضور گواهی است که حضور یک فرد را در یک رویداد با امضاء برگزار کننده گواهی میکند و فاقد هرگونه ارزش قانونی می باشد. طراحی، چاپ، الصاق هولوگرام و لمینت گواهینامه حضور (Attendance Certificate Of) دارای کد رهگیری (Register No) برای مشتری توسط وبسایت _وبسایت NCOA.ir برای ایجاد امکان رهگیری برای گواهی های حضور چاپ شده مربوط به مشتری فراهم گردیده است. ) تعهدات وبسایت: ۵-۱) طراحی گواهینامه ها و چاپ انها ظرف حداقل زمان ممکن انجام می پذیرد. (در صورت تمایل به استفاده از طرح های غیر آماده هزینه طراحی دریافت می گردد.) ۵-۲)فعال شدن قابلیت استعلام انلاین گواهینامه ها در سایت NCOA.ir (به گونه ای که تصویر گواهی حضور با زدن کد منحصر به فرد در سایت نمایش داده می شود.) ۵-۳) طراحی و چاپ گواهی به زبان فارسی یا انگلیسی به دلخواه مشتری میباشد. ۵-۴) متنی توضیحی جهت اطلاع استفاده کننده از گواهی با این مضمون که این گواهی صرفا یک گواهی حضور است و فاقد هرگونه ارزش قانونی می باشد، در تمام طراحی ها لحاظ شده است و قابل حذف نیست. بند۶) تعهدات مشتری: ۶-۱) ارسال مشخصات مورد نیاز جهت طراحی و چاپ گواهی از طریق فایل اکسل یا از طریق فضای مجازی (منظور از مشخصات تصویر حاضران، نام و نام خانوادگی، عنوان رویداد، مکان برگزاری رویداد، تاریخ و میزان ساعت حضور فرد در رویداد و نام و مهر و امضای برگزار کننده جهت درج بر روی گواهی ها می باشد) ۶-۲) داشتن مجوزات لازم از مراجع ذی صلاح به عهده طرف دوم میباشد و طرف اول هیچ دخالتی در امور قانونی، اموزش ها و… ندارد و صرفا کار طراحی و چاپ و استعلام انلاین را انجام میدهد. ۶-۳)گواهینامه ها پس از مهر و امضا اموزشگاه معتبر میباشند (چه بصورت چاپ شده و چه بصورت دستی) و استعلام انلاین انها پس از مهر و امضا اموزشگاه و ارسال تصویر ان برای طرف اول فعال میگردد و با توجه به اینکه قابلیت چاپ مهر وامضا روی گواهی هاوجود دارد کلیه مسئولیت مهر و امضا ارسالی بر عهده طرف دوم می باشد و طرف دوم (باتوجه به اینکه نمونه امضا یا مهر را خوداز طریق پیام رسان ها ارسال کرده است) و قبل از چاپ پیش نویس طراحی های انجام شده را چک کرده است، حق هیچگونه ادعایی درمورد مهر یا امضا چاپ شده روی گواهی را نداردو درصورت تخلف طرف دوم پاسخگوی کلیه مراجع ذی صلاح خواهد بود. درصورت صحیح نبودن مهر و امضا، طرف دوم موظف است حداکثر تا ۷ روز کاری از زمان رسیدن گواهی ها به دستش مراتب را به طرف اول اطلاع دهد تا طرف اول آنها را اصلاح نماید و طرف دوم موظف به امحاء گواهی های اشتباه می باشد. ۶-۴) گواهی های حضور به صورت خوداظهاری برای شرکت کنندگان در دوره های اموزشی اموزشگاه طرف دوم طراحی و چاپ شده اند و هیچگونه ارزش قانونی ندارند و طرف دوم موظف است هنرجوهای اموزشگاه خود را در این زمینه توجیه نماید. ۶-۵) درصورت هرگونه تخلف، با توجه به اینکه وبسایت فقط وظیفه طراحی، چاپ و فعال کردن استعلام انلاین گواهی را دارد، مشتری پاسخگوی مراجع ذی صلاح خواهد بود و وبسایت هیچگونه مسئولیتی در این امور ندارد. مسئول پاسخگویی به مراجع ذی صلاح در کلیه امور حقوقی و کیفری در مورد هرگونه تخلف، مشتری خواهد بود. تبصره ۱ : مسئولیت صحت اطلاعات به عهده ی مشتری میباشد. ۶-۶)به موجب قرارداد حاضر مشتری موظف به ارسال اطلاعات صحیح و ارائه مدارک درخواستی وبسایت خواهد بود. ۶-۷)مشتری اظهار می نماید از کلیه مقررات قانونی حاکم بر جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون جعل و کلاهبرداری، پولشویی و قوانین تعزیرات و تجارت الکترونیک و سایر قوانین مربوطه اطلاع کامل دارد و پای بند به رعایت آنها است. درصورت ادعا یا مطالبه حق از ناحیه ی اشخاص ثالث مسئول پاسخگویی و جبران خسارات احتمالی خواهد بود. ۶-۸) چنانچه به موجب این قرارداد از جانب مشتری خسارتی به طرف اول یا مشتری نهایی وارد آید مشتری ضامن جبران خسارات می باشد. بند۸) حل اختلاف در تفسیر این قرارداد : در زمان بروز هرگونه اختلاف در رابطه با تفسیر مفاد و اجرای قرارداد حاضر ابتدا طرفین تلاش می نمایند تا از طریق مذاکره، صلح وسازش مورد را مرتفع نمایند. درصورت لاینحل ماندن مورد اختلافی حق مراجعه به مراجع ذی صلاح قانونی شهر اصفهان برای طرفین محفوظ خواهد بود. بند۹) تفسیر قرارداد : ۹-۱) درصورتی که موجب حکم دادگاه یا قوانین جاری کشور هر یک از مقررات این قرارداد نامعتبر شناخته شود، اولا خدشه ای به سایر مفاد قرارداد وارد نشده و ثانیا پیشنهاد طرف اول درخصوص اجرای سایر مفاد قرارداد به نحوی که بیشترین تطابق را با اراده ی اولیه طرفین داشته باشد پذیرفته خواهد شد. ۹-۲) کلیه حقوق طرف اول (مصرح در این قرارداد) در زمان قرارداد و پس از آن قابل پیگیری می باشد. بند۱۰) فسخ قرارداد: ۱۰-۱) هر یک از طرفین میتواند با اعلام کتبی ۳۰ روزه به طرف مقابل قرارداد را فسخ نماید و در این فاصله طرفین باید تعهدات جاری و تسویه حساب خود را به نحو کامل انجام داده یا برای انجام آن به نحوی که مقتضی می دانند با توافق یکدیگر مهلتی تعیین نمایند. ۱۰-۲) وبسایت می تواند در مدت اعتبار این قرارداد بنا به تشخیص خود یا بروز تخلفات طرف دوم قرارداد را خاتمه داده و با اخطار قبلی یا بدون آن قرارداد حاضر را معلق نماید. در این صورت تمامی حقوق و امتیازات اعطا شده از جانب طرف اول به مشتری متوقف خواهد شد و حق وبسایت برای رد درخواست مجدد همکاری با مشتری محفوظ است. ۱۰-۳) درصورت محقق شدن تخلفات با هر عنوان تخلف عمدی یا قصور فاحش از سوی مشتری، وبسایت می تواند با اخطار کتبی و قبلی ۱۰ روزه قرارداد حاضر را فسخ نماید. در این صورت طرف اول با لغو قرارداد طراحی و چاپ را برای مشتری متوقف خواهد کرد. بند۱۱) اقامتگاه قانونی طرفین : نشانی و اقامتگاه قانونی طرف اول در وبسایت رسمی آن قید گردیده است و اقامتگاه قانونی مشتری نیز همان محلی است که در بند۱ آورده شده و هرگونه تغییر در نشانی و اقامتگاه باید به اطلاع طرف دیگر برسد. ارسال هرگونه مکاتبات و اوراق عادی و رسمی به این نشانی ها ، ابلاغ شده واقعی تلقی می شود. بند۱۲) ضمائم و پیوست ها : مقدمه : در راستای تشریح این قرارداد الکترونیکی منعقده با موضوع (طراحی و چاپ) فی ما بین وبسایت با نام اختصاری « طرف اول» با مدیران مراکز آموزشی با نام اختصاری « طرف دوم» ، و استناد پذیری ماده ۶ (وجاهت قانونی، مدت و شرایط تمدید قرارداد) قرارداد مذکور، دستورالعمل حاضر تدوین و به کلیه ی مدیران مراکز آموزشی(طرف دوم قرارداد) ابلاغ می گردد. مفاد دستورالعمل : ۱۲-۱) به موجب قرارداد حاضر، مشتری تضمین می‌کند که از اهلیت قانونی لازم برای سفارش طراحی و چاپ گواهی حضور برخوردار است و چنانچه به نمایندگی از یک شخص حقوقی به عنوان مشتری این قرارداد را منعقد می‌نماید، دارای اختیار قانونی لازم برای این کار است و در صورت نیاز مدارک نمایندگی خود را به وبسایت ارائه می‌دهد. ۱۲-۲) به موجب قرارداد حاضر، مشتری مسئول تطابق محتوای گواهی حضور(سرتیفیکیت) ارائه شده توسط طرف اول با کلیه قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و کسب مجوزهای مربوطه شناخته می‌شود. ۱۲-۳) دریافت هزینه طراحی،کاغذ،چاپ و …بابت گواهی حضور چاپ شده از مشتری نهایی، صرفا توسط مشتری صورت می پذیرد و وبسایت تنها زیرساخت انجام طراحی و چاپ و امکان رهگیری را فراهم می نماید. لذا مسئولیت صدور فاکتور در وجه مشتری نهایی بر عهده طرف دوم است. ۱۲-۴) مشتری مسئول است پیش از ارائه هرگونه محتوا به طرف اول جهت درج در گواهی حضور، اختیارات قانونی لازم به منظور اعمال حقوق ناشی از این قرارداد را کسب نموده، و فارغ از هرگونه ادعا از سوی اشخاص ثالث اختیار ارائه و عرضه آن را دارا باشد. ۱۲-۵) مشتری متعهد می گردد که مالک مرکز آموزشی بوده و شخصا سفارش دهنده طراحی و چاپ به طرف اول بوده است و تمامی اطلاعات، امضا، مهر و …ارسالی معتبر و مطابق شرایط ذکر شده در قرارداد و قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. مشتری اذعان می دارد که مجوزات لازم را جهت ارائه گواهی حضور دارد و وبسایت و کارمندان آن صرفا وظیفه طراحی و چاپ را بر عهده دارد. بدیهی است مسئولیتی از این بابت متوجه طرف اول(وبسایت) نخواهد بود و چنانچه در این ارتباط خسارتی به وبسایت، سایت رهگیری گواهی ها یا مشتری نهائی وارد آید، مشتری متعهد به جبران خواهد بود. خسارات موضوع این بخش قرارداد پس از اتمام قرارداد همکاری نیز موضوعیت دارند. ۱۲-۶) پیرو ماده ۳ دستورالعمل حاضر، بدیهی است در صورت صدور فاکتور در وجه وبسایت و مدیران آن و اظهار نمودن آن در گزارشات مالیاتی، مراتب مورد تائید نبوده و همچنین وبسایت هیچ‌گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت و مسئول خسارت وارده احتمالی مشتری خواهد بود. ۱۲-۷) جزئیات و هزینه های حمل و نقل : در صورت سفارش بیش از ۵ عدد طراحی و چاپ گواهی حضور(مدارک) هزینه ارسال آن به آدرس مشتری بر عهده وبسایت خواهد بود. ۱۲-۸) پرداخت و دریافت : مشتری اذعان داشت پس از پرداخت وجه و دریافت سفارش خود از طریق سیستم های حمل و نقل کلیه مفاد این قرارداد را پذیرفته است. ۱۲-۹) انصراف : بر اساس ماده ۳۷ از قانون تجارت الکترونیک طرف دوم پس از رسیدن سفارش ۷روز مهلت انصراف از سفارش خود را دارد و تنها هزینه ای که بر مشتری تحمیل میشود هزینه باز فرستادن گواهی های حضور است. درصورت گذشتن این ۷ روز مشتری اذعان داشته است محتوای مدارک مورد پذیرش وی بوده است 12-10)مدت قرارداد: مدت این قرارداد از زمان ارسال آن از طریق سایت توسط مشتری به مدت یکسال شمسی می باشد